הטיפול ניתן בשפות

israel
united-kingdom
russia

טיפול זוגי בצפון

זוגיות היא דבר מורכב וגם דינמי. כפי שלאדם יש שלבי התפתחות ומאפיינים בהתאם לגילו או למקום בחיים בו הוא נמצא כך גם לזוגיות. התמודדויות שונות של כל אחד מבני הזוג עם עצמו וכן התמודדויות שעוברים יחד כזוג משפיעות מאוד על הקשר. לפעמים קשר מעמיק והופך להיות טוב יותר עם השנים אך לא מעט זוגות חווים קשיים ומשברים. מעבר להורות למשל הוא טריגר שמשנה אצל זוגות את הקשר. החוכמה היא לא להדחיק וכאשר יש תחושה שמשהו פתאום לא עובד מומלץ לפנות לטיפול זוגי. אם אתם מחפשים טיפול זוגי בצפון, תמר ברלין, פסיכולוגית קלינית עם ידע רב וניסיון בתחום תוכל לתת לכם כלים איך להעמיק את הקשר ולהחזיר אותו למסלול.

 טיפול זוגי בצפון הנותן מענה למגוון בעיות

מעבר להורות הוא רק גורם אחד שיכול להשפיע על חיי זוגיות. כמובן יש שינויים אצל כל אחד עם השנים שמביאים לשינוי בזוגיות. שינויים במקום העבודה, בתחומי העניין וגם במראה החיצוני- שינוי שהוא בלתי נמנע יכול להביא בעקבותיו לשינוי ביחסים. זוגות רבים חושבים בטעות שאם ישמרו בבטן ולא ידברו על דברים או תחושות לא תהיה לכך השפעה על הקשר והדבר כמובן אינו נכון. אם התקשורת לא תהיה קרובה ותמידית אותן בעיות יצאו בצורה לא מאוזנת כהתפרצות או מצבי רוח. לכן, אם אתם גרים בצפון ומרגישים שדברים אינם כמו פעם אל תחכו וחפשו טיפול זוגי בצפון. כבר עצם ההשקעה בחיפוש משותף של טיפול והתמדה בו יתנו לשניכם להבין שהקשר חשוב מספיק לצד השני ואתם לא מרימים ידיים.

 לדבר על הדברים שהדחקתם כל השנים

גם אם זוג מחליט לפתוח דברים בשיחה עמוקה, הדבר לא בהכרח יצלח. במיוחד אם הייתה התרחקות מומלץ מאוד שהשיחה תתקיים בנוכחות ובתיווך של בעל מקצוע מומחה בתחום. כך השיחה תהיה מכוונת, כל אחד יפתח את ליבו בהדרגה וגם יקשיב לצד השני וחשוב מכל: הזוג יקבל הדרכה, כלים ודברים לעבוד עליהם כדי לשפר את המערכת הזוגית.

תמר ברלין היא פסיכולוגית קלינית המתמחה בין היתר בטיפולים זוגיים ומסייעת לזוגות לגעת באופן ישיר אך בעדינות בכל מה שמפריע וגם למצוא פתרונות. מוזמנים ליצור קשר.

טיפול זוגי בצפון

עוד בנושא

טיפול פסיכולוגי בעפולה

טיפול פסיכולוגי בעפולה

טיפול פסיכולוגי בעפולה התמודדות עם קשיים ואתגרים, עם אי הצלחות ולמרבה הפלא גם עם הצלחות היא לא פשוטה לרובנו. גם אנשים שנראים עם ביטחון עצמי

קרא עוד »
טיפול באובדן ושכול

אבל ואובדן

אובדן של אדם קרוב הוא משבר נפשי ויש שפונים לטיפול עקב כך. במקרים אלה ננסה להגיע להבנה של הדינמיקה הנפשית שמקשה עליך להתמודד עם הנסיבות.

קרא עוד »
טיפול פסיכולוגי בזום

טיפול מרחוק

ניתן להיעזר בטיפול מרחוק כאשר זה מאפשר לגשר על פרמטרים של מרחק, זמן, והן פערים תרבותיים במעבר למדינה זרה, רילוקיישן או חיים בחו״ל עם רצון

קרא עוד »
דילוג לתוכן